پازیریکتکنولوژی

چجوری فرش خودمان را استریل کنیم؟

  • فرش استریل چیست؟ چجوری فرش خودمان را استریل کنیم؟ نحوه شستشوی فرش در دوران کرونا به چه صورتی است؟ آیا به دنبال قالیشویی ضد کرونا هستید؟

    شرکت دانش بنيان پويا پازيريک ایساتیس، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات تمام اتوماتیک قالیشویی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با همکاری اساتید دانشگاهی و استادکاران صنعتی آغاز نمود.

    کرونا ویروس (Coronavirus)، نوعی ویروس است که انواع مختلف دارد و برخی انواع آن بیماری های تنفسی را برای انسان ایجاد می نماید.

    این بیماری از کشور چین شهر ووهان شروع شده و به ایران رسید. علائم و روش تشخیص بیماری “کرونا” را می توان مورد بررسی قرار داد و باید بدانید چه زمان نیاز به مراجعه پزشک و دکتر متخصص دارید.

    اغلب ویروس کرونا منجر به علائم تنفسی فوقانی مانند: آبریزش بینی، سرفه و گلودرد می شود.

    بیماری که با دارو های بدون نسخه و استراحت درمان می شود که کاملا بستگی به نوع بیمار دارد چون تعداد نفرات بسیاری با این بیماری متأسفانه جان خود را از دست داده اند. در کودکان کرونا می تواند عفونت گوش میانی را نیز به دنبال داشته باشد.

    دستگاه-قالیشویی-پازیریک،-ضد-کرونا

    چجوری فرش خودمان را استریل کنیم؟

    استریل یا سترون به معنی کاملاً عاری از باکتری یا قارچ یا ویروس یا دیگر میکروارگانیسم های بیماری زا و غیر بیماری زا (در مورد اشیای بی جان) است. هدف از استریل کردن جلوگیری از انتقال عفونت است.

    برای از بین بردن ویروس و باکتری از روی فرش نیاز به مواد شوینده است که در اغلب  موارد قالیشویی ها از این مواد استفاده می‌کنند.

    ■ اما مقدار و نوع مصرف آن بسیار مهم است!؟

    خب مزیت دستگاه های قالیشویی پازیریکی نسبت به سایر روش های قالیشویی چیست؟

    • با توجه به این که در شیوه شستشوی پازیریکی سرعت شستشوی یک تخته فرش به زیر ۳ دقیقه کاهش پیدا کرده است، قالیشویان از شامپو های شستشوی تخصصی فرش با مواد شوینده قدرتمند استفاده می کند.
    • در شستشو به روش پازیریکی مواد شوینده به عمق فرش نفوذ کرده و تمامی قسمت های فرش به طور یکنواخت شسته می‌شود و جایی برای میکروب و ویروس در فرش باقی نمی‌ماند.
    • در پایان شستشو فرش از میان دو برس غلطکی رد شده و با فشار آب بالای کارواش مواد شوینده موجود در داخل فرش ، خارج می شود زیرا باقیماندن مواد شوینده در فرش باعث ایجاد حساسیت های تنفسی می شود.
    • بر خلاف شستشوی سنتی که فرش روی زمین پهن و شسته می شود، در شیوه اتوماتیک بدون دخالت نیروی انسانی توسط دستگاه فرش شسته می شود.

    برترین-کارخانه-تولید-دستگاه-قالیشویی-و-آبگیر

    ■ آبگیری

    • پس از مرحله شستشو، فرش وارد مرحله آبگیری شده و در آبگیر پازیریک با توجه به دور و حجم آبگیری بالا تا ۹۸ درصد آب و مواد شوینده را از فرش خارج می کند.

    چجوری-فرش-خودمان-را-استریل-کنیم؟1

    ■ گرمخانه پازیریکی

    • به دلیل تونلی بودن گرمخانه پازیریکی، فرش ها از یک طرف وارد شده و از طرف دیگر خارج می‌شوند. در فضای گرمخانه ۴۰ هزار متر مکعب هوای گرم با دمای بالای ۵۵ درجه محیط را ضد عفونی می‌کند.
    • فرش و  قالی ها به مدت یک ساعت در محیط بدون رطوبت، قارچ و باکتری با دمای بالای ۵۵ درجه عبور کرده و کاملا استریل می‌شوند.
    • رول شدن فرش به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان، کاور و فرش صد در صد استریل شده تحویل مشتری داده می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    pazirik

    شرکت دانش بنيان پويا پازيريک، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات تمام اتوماتیک قالیشویی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا