فیلم دستگاه قالیشوییفیلم و عکس

فیلم خشک کن لوله ای فرش و قالی

  • خشک کن لوله ای فرش و یا آبگیر لوله ای چیست؟ آبگیری از فرش و قالی در روش سنتی بهتر است یا مدرن؟ فیلم دستگاه خشک کن فرش پازیریک

    قدرتمند ترین آبگیر لوله ای جهان که در مدت زمان ۲.۵ دقیقه آبگیری فرش را تا ۹۹ درصد انجام می دهند.

    محصولی که با سرعت واقعی ۳۰۰۰ RPM در شرکت پازیریک طراحی و ساخته شده است. آبگیری در سرعت های بالا علاوه بر تکمیل فرآیند شستشو و تمیزی حداکثری فرش، زمان و هزینه خشک کردن فرش در گرمخانه را به شدت کاهش می هد.

    با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.


    فیلم خشک کن فرش لوله ای

    شرکت پازیریک اولین و تنها تولید کننده دستگاه آبگیر ۳۰۰۰ دور واقعی در سطح جهان است.

    دستگاه آبگیر ۳۰۰۰ دور شرکت پازیریک ضمن بر طرف کردن مشکلات فوق با بهره گیری از تکنولوژی های نوین مهندسی زمان آبگیری فرش را به ۲ دقیقه کاهش و درصد آبگیری فرش نزدیک به ۹۸ درصد افزایش­ داده ­است. برای مشاهده­ ویدیو آزمایش آبگیری روی لینک کلیک کنید.

    تفاوت آبگیری در روش سنتی و مدرن پازیریکی

    قیمت خشک کن فرش لوله ای

    آبگیر­ لوله ­ای فرش جزء پر طرفدار ترین تجهیزات قالی­شویی مدرن به شمار می­ روند چنان که حتی قالیشویی­ های سنتی که از آب­گیر­های دیگی استفاده می­ کنند نیز به استفاده از این ماشین مدرن صنعتی روآورده ­اند.

    در اين دستگاه فرش به شکل لوله شده بدون تاخوردگی شروع به چرخش می­ کند و آب و مواد شوینده­ ای که در فرش باقی مانده است را با نیروی گریز از مرکز خارج می کند.

    متخصصین شرکت پازیریک، به این نتیجه رسیده اند که شستشوی فرش بدون دستگاه آب­گیر ­لوله ای ابداً از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست چرا که:

    نحوه آبگیری از فرش به روش سنتی
    • باقی­ماندن درصد زیادی از آب در بافت فرش در روش آب­گیری سنتی، باعث ایجاد پدیده زردی در فرش می شود.
    • رطوبت باقی مانده در فرش شرایط مساعد رشد باکتری ­ها و قارچ ­ها را فراهم می کند. این مساله برای کاربران فرش (خصوصا کودکان) باعث بروز آلرژی و بیماری­ های پوستی، ریوی و همچنین بوی بد فرش می ­شود.
    • در روش های سنتی بخش قابل توجهی از فضای باز کارگاه به مدت زیاد با فرش های شسته شده اشغال می شود تا با در معرض نور خورشید قرار گرفتن خشک­ شوند.
    • در مناطقی که به علت دمای پایین و یا رطوبت بالا از گرمخانه استفاده می شود، هزینه نسبتاً بالایی جهت سوخت هیترهای گرمخانه به قالیشویی تحمیل می شود.
    • روش­ های سنتی (آبگیر دیگی) به علت تاشدگی فرش در فرایند آب­گیری باعث آسیب ­رساندن به بافت فرش و چین­ خوردگی و حتی پارگی می شود.

    فروش و قیمت خشک کن فرش لوله ای

    برای اطلاع از آخرین قیمت و شرایط خرید محصولات پازیریک با ما از طریق راه های ارتباطی تماس بگیرید. همچنین ما را در شبکه اجتمایی اینستاگرام دنبال و همراهی کنید.

    نوشته های مشابه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    به ما رأی بدهید!

    امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

    pazirik

    شرکت دانش بنيان پويا پازيريک، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات تمام اتوماتیک قالیشویی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا