دستگاه قالیشوییقالیشویی

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه قالیشویی

  • ویژگی های دستگاه قالیشویی خوب در ایران چیست؟ کدام قالیشویی در ایران دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک دارد؟ آبگیر لوله ای و یا خشکن فرش از چه شرکتی بخرم؟

    شرکت پویا پازیریک ایساتیس یزد، در راستای تأمین هرچه بهتر نیازهای مشتریان، تصمیم به ساخت دستگاه آبگیر لوله ای سانتریفیوژی گرفت که بتواند ضمن کاهش زمان آبگیری فرش (کمتر از ۲ دقیقه) راندمان و بازده بالاتری نیز داشته باشد و درصد آبگیری فرش و قالی را تا میزان قابل توجهی (نزدیک به ۱۰۰ درصد) افزایش دهد.

    این دستگاه کاملاً بومی و ساخت داخل کشور عزیزمان ایران می باشد.

    ویژگی های منحصر به فرد دستگاه قالیشویی

    خروج املاح و مواد شوینده: سرعت بالای دستگاه آبگیر لوله ای یا دستگاه خشک کن باعث خروج سریع املاح و مواد شوینده از داخل فرش می شود و فرصت فیلتر شدن از املاح در مویه های فرش و قالی گرفته می شود.

    صرفه جویی در زمان: سرعت در دستگاه قالیشویی آبگیر لوله ای پازیریک حرف اول را می زند. که این امر توانسته زمان آبگیری از فرش و قالی را به یک پنجم کاهش دهد.

    صرفه جویی در مصرف انرژی: دستگاه با بهره گیری از درایور های back-to-back از اینرسی لوله هنگام توقف برای تبدیل و باز گرداندن به شبکه برق بهره می برد. در بعضی مناطق این انرژی به صورت گرما به گرم خانه فرش منتقل می شود.

    یک ویژگی منحصر به فرد جاذب ارتعاش: دستگاه خشکن فرش با بهره گیری از ساختار مهندسی شده و بهینه برای جذب ارتعاشات دستگاه، لرزش های موجود در دستگاه به حداقل رسانده است.

    خود بالانس: آبگیر لوله ای با بهره گیری از سنسور القایی و کنترلر پیشرفته از افزایش ارتعاشات و آسیب رساندن به فرش و دستگاه در هنگام آب گیری جلوگیری می کند.

    سنسور القایی در آبگیر لوله ای
    ویژگی های منحصر به فرد دستگاه قالیشویی

    سنسور های القایی: سنسور های بدون تماس هستند که اساساً بر مبنای مدار های مغناطیسی بنا نهاده شده اند، از این رو به آنها سنسور های الکترومغناطیسی نیز می گویند.

    این سنسور ها تنها در مقابل فلزات عکس العمل نشان می دهند و می توانند فرمان مستقیم به رله ها، شیرهای برقی، سیستم های اندازه گیری و مدارات کنترل الکتریکی ارسال نمایند.

    رولر برینگ: یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه قالیشویی آبگیر لوله ای که در عمر و کارایی دستگاه، تاثیررولربرینگ در دستگاه آبگیر لوله ای چشم گیری دارد، بلبرینگ ها هستند.

    بلبرینگ های موجود در آبگیر لوله ای پازیریک، از نوع رول برینگ هستند که از بهترین برند دنیا، SKF تهیه می شوند.

    طراحی این رول برینگ ها به گونه ی هست که ناهم راستایی، نیرو های حاصل از وزن، ارتعاش سبدی و دور بالای سبدی را به خوبی تحمل می کنند و لذا عمر آنها در حد چشم گیری افزایش می یابد.

    درب دستگاه: طراحی مهندسی درب دستگاه آبگیر لوله ای به صورتی است که تمامی عیوب دستگاه های درب دار موجود در بازار بر طرف شده و درب در نهایت سادگی از استحکام بسیار بالا برخوردار است.

    پیچ درب: این پیچ به صورتی طراحی شده است که در ضمن تأمین ایمنی لازم در دور های بالا و باز نشدن درب به دلیل ارتعاش، به راحتی توسط اپراتور باز و بسته شود.

    پنل کنترلی با صفحه لمسی: کاربر می تواند تمام متغییر های این دستگاه را از روی صفحه نمایش لمسی تغییر دهد.

    سیستم رول کن فرش اتوماتیک: این سیستم بعد از پایان عملیات آبگیری به صورت اتوماتیک فعال می شود.

    عمر بالای قطعات: متخصصان شرکت پازیریک با استفاده از دانش فنی مهندسی روز دنیا، تمامی قطعات دستگاه ها را به گونه ای طراحی کرده اند که، بیشترین عمر و کمترین خرابی را داشته باشند. قطعات ماشین آلات به صورت مداوم، توسط واحد کنترل کیفیت این شرکت ارزیابی می شود و در صورت مغایرت با استاندارد های موجود، از به کارگیری آن ها در دستگاه ها ممانعت به عمل می آید.

    قیمت: کارایی دستگاه آبگیر لوله ای ۳۰۰۰ دور شرکت پازیریک معادل با ۴ دستگاه آبگیر معمولی است و به عبارتی قیمت تقریباً دو برابری پرداختی توسط مشتری نصف هزینه ی پرداختی در قبال سایر دستگاه ها است.

    خدمات پس از فروش

    تست رایگان به مدت یک ماه: شما می توانید بعد از خرید دستگاه آبگیر در صورت وجود هر گونه نارضایتی دستگاه خود را مرجوع کرده و تمام مبلغ پرداختی خود را (خرید، حمل و نصب دستگاه) در خواست کنید.

    گارانتی: ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمام دستگاه های شرکت پازیریک در نظر گرفته شده است و در قرارداد فروش قید می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    pazirik

    شرکت دانش بنيان پويا پازيريک، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات تمام اتوماتیک قالیشویی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا