دستگاه قالیشویی شستشوی فرش منزل

  • دستگاه قالیشویی فرش و قالی دستباف خانه و منزل شما که قادر است بهترین شستشو را در مدت زمان کمتری به شما تحویل بدهد. شستشوی بی نظیر فرش و قالی دستباف با دستگاه تمام اتوماتیک پازیریک قابل انجام است.

    دستگاه های تولید شرکت پازیریک می توانیم به گوییم در جهان نظیر ندارد و یک تجربه خوبی را به قالیشویی ها برای شستشوی فرش و قالی می دهد.

    با افتخار اعلام ­می ­کنیم پس از سال ­ها تحقیق و پژوهش مستمر و ارتباط با بزرگترین قالیشویی­ های کشور توسط متخصصین شرکت با بهره ­گیری از ۳ روش کاملاً مستقل که در صنایع غیر مرتبط با صنعت شست­شو مورد ­استفاده قرار­گرفته ­است، مدرن ­ترین مکانیزم شست­شوی فرش را ابداع ­نموده­ ایم.

    دستگاه قالیشویی شستشوی فرش منزل

    دستگاه شستشوی اتوماتیک دستگاهی است که بدون دخالت مستقیم نیروی انسانی فرآیند شستشو را انجام می­ دهد.

    نحوه کار دستگاه های اتوماتیک قالیشویی و شستشو فرش به ترتیب زیر است:

    1. واردکردن فرش به داخل دستگاه
    2. خیس­ کردن فرش با آب پر فشار
    3. اضافه­کردن مواد شوینده به روی آن توسط نازل مواد شوینده
    4. شستن فرش با برس بشقابی و غلطکی
    5. آب کشی فرش
    6. لوله شدن خودکار فرش در آخر کار
    دستگاه قالیشویی شستشوی فرش منزل

    شست­شوی ۶۰ فرش در ساعت یا به عبارتی ملموس­تر “هر دقیقه یک فرش”

    متخصصان و مهندسان شرکت پازیریک با تحقیق و بررسی روی روش های رایج شست­شوی اتوماتیک فرش، به دلیل ناکارآمدی این روش ­ها اقدام به طراحی مکانیزم نوین ارتعاشی کرده اند.

    دستگاه شست­­شویِ اتوماتیکِ ارتعاشیِ شرکت پازیریک با بهره­ گیری از مکانیزم حرکتی پیچیده­­ ی برس ­ها با کیفیت ­ترین شست­شوی فرش را تضمین می­ کند.

    این مکانیزم، سرعت دورانی موتور الکتریکی را به حرکت ارتعاشی همزمان ۳۶ برس تبدیل ­می کند.

    از نظر متخصصان شرکت پازیریک شستشوی اتوماتیک به دو دسته ی کلی اصطکاکی و ارتعاشی تقسیم می شود.

    شستشوی اصطکاکی که تمام دستگاه ­های شستشوی اتوماتیک فرش از این شیوه استفاده می کنند (برس بشقابی، غلطکی، مسواکی و غیره) با درگیری شدید برس با فرش، ضمن زمان بر شدن کار شست­شو، بافت و نقش فرش را به هم می­ ریزد و به آن آسیب می­زند.

    تکنولوژی شستشوی فرش که منحصراً مختص پازیریک است ضمن شست­شوی با سرعت بالا و با کیفیت، ابداً به بافت فرش و قالی دستباف آسیب نمی زند.

    خرید دستگاه قالیشویی شستشوی فرش منزل

    برای خرید بهترین دستگاه های قالیشویی و شستشوی فرش ماشینی و دستباف با ما از طریق راه های ارتباطی تماس بگیرید و یا اینجا کلیک نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل