شستشوی فرشقالیشویی

تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان

  • تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان! مواد شوینده فرش چیست و در قالیشویی چه کاربردی دارد؟ تاثیرات مواد تمیز کننده بر  سلامت انسان چیست؟ بهترین دستگاه ها برای شستن فرش چیست؟

    یکی از مهم ترین المان های شستشوی فرش، مواد شوینده است. مواد شوینده قالی باید از انحلال بالایی برخوردار باشند زیرا اگر این خاصیت را نداشته باشند در هنگام شستشو، به لابه لای فرش نفوذ کرده و آسیب هایی نظیر پوسیدگی را به فرش وارد می کنند. اکثر مواد شوینده قالی قلیایی هستند. بهتر است از مواد شوینده ای استفاده شود که خاصیت اسیدی و بازی بودن آن در تعادل باشد.

    با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

    شاید برای شما هم سوال باشد که از چه مواد شوینده ای در قالیشویی استفاده می شود؟

    برای شستشوی فرش های مختلف از مواد شوینده مخصوص قالیشویی استفاده می شود. همان طور که می دانید مواد شوینده نقش فراوانی در چربی زدایی، درخشندگی و تمیزی هر چه بیشتر فرش دارد.

    این مواد شوینده شامل پودر رختشویی، کلر، آب ژاول و… می باشند که هریک مزایا و معایب خود را دارند.

    در قالیشویی ها معمولا از پود فله مخصوص قالیشویی که مناسب برای استفاده در قالیشویی های مختلف می باشند استفاده می کنند. مواد شوینده ویژگی های خاص خود را دارند که مناسب جهت مصارف خانگی نیستند.

    موادشوینده مورد استفاده در قالیشویی باید بتوانند از تثبیت رنگ قالی ها، بافت و الیاف فرش محافظت کنند.

    تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان
    تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان

    تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان

    بسیار پیش می آید که خانواده ها برای تمیز کردن فرش ها از موادی مثل شامپو فرش استفاده می کنند. این کار اگرچه در ظاهر مفید است، اما در پس پرده معایبی دارد.

    بسیاری از کارشناسان فرش تاکید دارند از شامپو فرش استفاده نکنید؛ به نظر شما دلیل این توصیه ها چیست و شوینده فرش چه مضراتی دارد؟!

    مضرات به جا ماندن مواد شوینده در قالی:

    ۱_ از بین رفتن الیاف و بافت فرش

    ۲_ خطر جدی برای سلامت کودکان

    ۳_ ایجاد مشکلات تنفسی

    ۴_ تاثیر جدی بر روی پوست از جمله ترک پا

    تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان
    تاثیرات مواد شوینده بر سلامت انسان

    چرا باید شستن فرش را به قالیشویی سپرد؟

    با اینکه بسیار از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها یا راحتی کارشان از پاک کننده های خانگی فرش استفاده می کنند  اما لازم است هرچند مدت یک بار فرش ها را به قالیشویی ها سپرد تا با روش های اصولی انواع آلودگی ها را از فرش دور کنند.

    قالیشویی ها از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مخصوص این کار استفاده می کنند تا به فرش آسیبی نرسد. در مرحله شستشو با آب نیز آن قدر حرفه ای عمل می کنند که همه آلودگی و موادشوینده از عمق فرش بیرون بیاید.

    بهترین دستگاه ها برای شستشوی فرش در قالیشویی چیست؟!

    دستگاه تمام اتوماتیک فرکانسی، اولین و تنها دستگاهی است که توسط متخصصین پازیریک با بهره گیری از تکنولوژی به روز، توانسته نیازهای مشتریان را در زمینه شستشوی تخصصی انواع فرش های ایرانی رفع کند.

    این دستگاه در دو نوع ۱۸ و ۳۶ برس در شرکت پازیریک بنا به سفارش مشتری تولید می شود. این دستگاه قادر است در کمتر از ۲ دقیقه یک فرش ۴×۳ را شستشو دهد.

    نحوه قرارگرفتن برس ها در دستگاه فرکانسی به صورتی است که برس ها بر روی فرش کاملا نسبت به همپوشانی دارند یکی از ویژگی های این دستگاه حسگر هوشمند است. حسگر هوشمند پازیریک، در ورودی دستگاه فرکانسی قرار داده شده تا ارتفاع برس ها را نسبت به ضخامت فرش، تنظیم کند.

    زمان شستشوی فرش در این دستگاه زیر دو دقیقه است. ویژگی پرکاربرد این دستگاه، نازل هوشمند آب و مواد شوینده که موجب بهینه مصرف آب و مواد شوینده می شود، است.

    برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش محصولات پازیریک اینجا کلیک نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    به ما رای بدید!

    درضد رضایتمندی

    امتیاز کاربر: 3.53 ( 2 نتایج)

    pazirik

    شرکت دانش بنيان پويا پازيريک، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات تمام اتوماتیک قالیشویی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا