چجوری فرش خودمان را استریل کنیم؟

  • فرش استریل چیست؟ چجوری فرش خودمان را استریل کنیم؟ نحوه شستشوی فرش در دوران کرونا به چه صورتی است؟ آیا به دنبال قالیشویی ضد کرونا هستید؟

    شرکت دانش بنيان پويا پازيريک ایساتیس، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات تمام اتوماتیک قالیشویی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با همکاری اساتید دانشگاهی و استادکاران صنعتی آغاز نمود.

    کرونا ویروس (Coronavirus)، نوعی ویروس است که انواع مختلف دارد و برخی انواع آن بیماری های تنفسی را برای انسان ایجاد می نماید.

    این بیماری از کشور چین شهر ووهان شروع شده و به ایران رسید. علائم و روش تشخیص بیماری “کرونا” را می توان مورد بررسی قرار داد و باید بدانید چه زمان نیاز به مراجعه پزشک و دکتر متخصص دارید.

    اغلب ویروس کرونا منجر به علائم تنفسی فوقانی مانند: آبریزش بینی، سرفه و گلودرد می شود.

    بیماری که با دارو های بدون نسخه و استراحت درمان می شود که کاملا بستگی به نوع بیمار دارد چون تعداد نفرات بسیاری با این بیماری متأسفانه جان خود را از دست داده اند. در کودکان کرونا می تواند عفونت گوش میانی را نیز به دنبال داشته باشد.

    چجوری فرش خودمان را استریل کنیم؟

    استریل یا سترون به معنی کاملاً عاری از باکتری یا قارچ یا ویروس یا دیگر میکروارگانیسم های بیماری زا و غیر بیماری زا (در مورد اشیای بی جان) است. هدف از استریل کردن جلوگیری از انتقال عفونت است.

    برای از بین بردن ویروس و باکتری از روی فرش نیاز به مواد شوینده است که در اغلب  موارد قالیشویی ها از این مواد استفاده می‌کنند.

    ■ اما مقدار و نوع مصرف آن بسیار مهم است!؟

    خب مزیت دستگاه های قالیشویی پازیریکی نسبت به سایر روش های قالیشویی چیست؟

    ■ آبگیری

    ■ گرمخانه پازیریکی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل