بارگیری دستگاه خشک کن فرش

  • بارگیری دستگاه خشک کن فرش یا آبگیر لوله ای در شرکت دانش بنان پویا پازیریک ایساتیس

    یکی از بهترین دستگاه هایی که در عرصه آبگیری فرش و قالی تولید شده است آبگیر لوله ای یا خشک کن فرش می باشد که نسبت به آبگیر لوله ای دیگی باعث جلوگیری از پارگی و چروک فرش می شود.

    دارای تابلوی اینورتر که باعث می شود دستگاه به آرامی شروع به حرکت کند و پس از آبگیری به طور خودکار به دور معکوس زده و فرش به حالت اولیه برگشته و لول می شود.

    این امکان باعث می شود حتی قالی و فرش های با قدمت و تراکم بالا به صورت کاملا رول شده و بدون پارگی فرش را به شما تحویل دهد.

    از مزایای آبگیر لوله ای یا خشک کن فرش شرکت پازیریک داشتن طول عمر بالا و تعویض ساده قطعات در کوتاه ترین زمان و مکان ممکن حتی بدون نیاز به شخص متخصص امکان پذیر می باشد پس استفاده از این آبگیر لوله ای به قالیشویان پیشنهاد می شود.

    مزایای دستگاه آبگیر لوله ای:

    خرید آبگیر لوله ای فرش یکی از چالش های مراکز قالیشویان می باشد. از آن جایی که مشتریان قالیشویان علاوه بر کیفیت شستشو، به خشک بودن فرش ها نیز توجه می کنند،

    بنابراین قالیشویی می بایست در تهیه دستگاه آبگیر فرش دقت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند.

    توصیه ما به شما برای خرید آبگیر لوله ای فرش این است که دستگاه های درب دار را خریداری نمایید. این دستگاه ها از پاشش آب جلوگیری کرده و در مدت زمان کوتاهی آب فرش ها را میگیرند.

    قیمت آبگیر لوله ای فرش نسبت به کیفیتی که دارد، بسیار مناسب می باشد و مهمترین مزیتی که دارد این است که راندمان کاری و سرعت انجام کار را افزایش داده و مدت زمان تحویل فرش به مشتریان را کاهش می دهد.

    برای دیدن مشخصات دستگاه و خرید می توانید از طریق این لینک تمام مشخصات دستگاه را مشاهده کنید.

    بارگیری دستگاه خشک کن فرش

    بارگیری دستگاه آبگیر لوله ای برای #یزد و #بوشهر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    به ما رأی بدهید!

    درصد رضایتمندی

    امتیاز کاربر: 3.65 ( 1 نتایج)
    خروج از نسخه موبایل