فرش استریل قالیشویی ضد کرونا در ایران

  • فرش استریل چیست؟ کرونا چیست و برای پیشگیری در ایران چه کار باید انجام دهیم؟ بهترین راه کار مبارزه با کرونا در قالیشویی چیست؟ مواد شوینده در قالیشویی چه کاربردی دارد؟

    ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان شیوع پیدا کرده و جان بسیاری را گرفته است. دبیر کل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که《کویید ۱۹(بیماری که ویروس کرونا عامل آن است ) به مرحله همه گیری جهانی رسیده است.

    شیوع ویروس کرونا از چین آغاز شده و مرکز بیماری شهر ووهان با تقریبا ۹ میلیون نفر جمعیت بوده است. اکنون بیماری در بیش از ۱۱۰ کشور گسترش پیدا کرده و گسترش آن در ایران و ایتالیا از سوی کارشناسان بسیار جدی خوانده است.

    علائم ویروس جدید چیست؟!

    در معمولی ترین حالت این ویروس باعث سرما خوردگی می شود اما در مواردی باعث سند روم حاد تنفسی می شود. نشانه های ابتلا به این ویروس در انسان تب، سرفه، نفس نفس زدن و تنگی نفس است.

    ویروس کرونا چطور منتقل می شود؟!

    مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا، این بیماری نیز از طریق ترشحات تنفسی فرد بیمار هنگامی که او سرفه یا عطسه می کند، منتقل می شود. قطرک های پخش شده روی سطوح می نشیند و ویروس از طریق دست های دیگران به آن ها منتقل می شود.

    مردم هنگامی که دهان، بینی و چشمان خود را لمس می کنند به این بیماری مبتلا می شوند. ویروس جدید موجب عفونت ریه می شود و با سرفه و عطسه همراه است.

    برای پیشگیری از پخش کردن یا ابتلا به ویروس چه باید کرد؟

    ۱_ هنگام سرفه یا عطسه دستمال کاغذی جلوی دهنتان بگیرید. #ماسک_بزنیم

    ۲_ دست هایتان را مرتب با آب و صابون بشویید یا از مایع ضدعفونی کننده استفاده نمایید.

    ۳_ از تماس با کسانی که بیمارند خودداری کنید.

    ۴_ از لمس کردن چشم ها،بینی و دهان با دستان شسته نشده پرهیز کنید.

    فرش استریل قالیشویی ضد کرونا در ایران

    فرش استریل قالیشویی ضد کرونا در ایران

    استریل یا سترون به معنی کاملاً عاری از باکتری یا قارچ یا ویروس یا دیگر میکروارگانیسم های بیماری زا و غیر بیماری زا (در مورد اشیای بی جان) است. هدف از استریل کردن جلوگیری از انتقال عفونت است.

    برای از بین بردن ویروس و باکتری از روی فرش نیاز به مواد شوینده است که در اغلب  موارد قالیشویی ها از این مواد استفاده می‌کنند.

    اما مقدار و نوع مصرف آن بسیار مهم است!؟

    خب مزیت دستگاه های قالیشویی پازیریکی نسبت به سایر روش های قالیشویی چیست؟

    فرش استریل قالیشویی ضد کرونا در ایران

    آبگیری

    گرمخانه پازیریکی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل